niedziela, 12 kwietnia 2015

ZMIANA.

Hej :)
Długo myślałam jak ująć to, czym chciałam się z wami podzielić, ostatecznie do głowy nie przyszedł mi żaden pomysł więc, postanowiłam po prostu..napisać, tak jak potrafię.
Ostatnio czytaliście o tym, że w życiu każdego z nas dzieje się coś co obraca nasz świat do góry nogami, coś co zmienia nasze życie, i nas samych.
Dla jednych jest to jakieś znaczące wydarzenie, dla drugich są to ludzie.
W moim życiu taka zmiana nastąpiła w tamtym roku. W październiku. Na mojej drodze stanął ktoś, kogo powinnam znać już dużo wcześniej. Bo juk tu mieszkać w maleńkiej wsi i nigdy nie spotkać kogoś kto mieszka obok(!) Ciebie.
Zanim poznałam Mateusza byłam niepewną siebie , zakompleksioną i  inną Magdą. Bałam się być sobą. Na 100% , ograniczały mnie poglądy, religia i często ludzie (CO ONI POMYŚLĄ!?).
Rozmawialiśmy wiele, pokazywał mi rzeczy których wcześniej nie zauważałam, zrozumiałam , że 19 lat..byłam nieżywa. Nie patrzałam poza przeszkody tylko na przeszkody, byłam ograniczona, bałam się podejmować decyzje, nie działałam..nie ryzykowałam !
Pewnie gdyby nie On, dziś nie miałabym tylu wspomnień (w ciągu tych 6 miesięcy nagromadziło się ich więcej niż w przeciągu całego życia, serio!)
Dziś czuje, że żyję i , że mam wybór, że to JA podejmuje decyzję, zrozumiałam, że Bóg ukształtował mnie jako osobę myślącą... jestem dojrzała, wiem co można, czego nie można, co jest dobre a co złe. 
Ale czy życie "moralne" musi skreślać życie pełne przygód ?:)
Każdego dnia, leżąc w łóżku myślę o tym...jak wiele straciłam przez to , że zamykałam się w swoim pudełku przekonań...gdyby nie to, wcześniej poznałabym osobę która tak wpłynęła na moje życie.
Ale jestem też wdzięczna losowi, że w ogóle dał mi szansę go poznać !

A Wy ? Macie w swoim życiu kogoś kto w jakiś sposób wpłynął na wasze życie ?
A może zdarzyło Ci się coś co odwróciło wszystko o 180'?




POLECAM !!!!



No i jeszcze wiadomo , zdjęcia... zmian.
poznajecie sukienkę ?:))






















Sukienka - SCH
Sweter - SCH
Okulary - Mohito
               Buty- http://www.office.co.uk/
Torebka - SCH


zapraszam do komentowania

10 komentarzy:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z lepszych postów na różnych blogach na jakie wpadłam :)!
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko fotki! A Mateusz to Twój chłopak?:) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) nie, po co niszczyć przyjazn jakimś związkiem bez przyszłości ?

      Usuń
    2. dlaczego związek bez przyszłości? Czemu z góry zakładasz, że ten związek skazany jest na niepowodzenie? A może akurat? To jest to coś?

      Usuń
    3. OH, nie z góry ;) po prostu ludzie bywają zwodniczy , mu należy się Oscar za aktorstwo .. A kto by tam chciał konkurować z taka gwiazda.

      Usuń