piątek, 10 kwietnia 2015

Jestem!

Cześć! Hej! Czołem!

Dawno mnie tu nie było i wątpię by ktokolwiek za mną tęsknił.. bo prawdopodobnie o mnie zapomnieliście, że była jeszcze jakaś Kaśka co tam sobie malowała.
A więc do rzeczy! Jestem! Myślę, że na stałe! Co sądzicie o takim dość ciemnym makijażu?
Jeśli chodzi o mnie to nigdy nie czułam się dobrze w takim ciężkim makijażu, wolałam siebie w beżach i brązach.. a tum BUM! Za namową Magdy wypróbowałam i powiem wam, że moje zdanie lekko się zmieniło co do bordo i czerni.. Chyba wprowadzę je na stałe w codziennej kosmetyczce ;)
Dajcie znać czy Wam się podoba ;)











11 komentarzy:

  1. Super makijaż ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci, wyglądasz w nim ślicznie. Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Make up ladny :) Ale bardziej podobasz mi sie w kolorowych makijazach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu takie także lubię :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto czasem sprobowac czegos nowego ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobają mocno podkreślone oczy. Piękny makijaż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny i fajny kolor czerwieni dobrałaś:) zajrzyj do mnie tez robie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń