czwartek, 9 kwietnia 2015

Wyzwanie

Kiedy przyniosłam do domu tą sukienkę, mama kazała puknąć mi się w czoło. Ja w sukience ? I to jeszcze ...takiej. 
Haha. Wszyscy na starcie ją skreślali. 
W końcu i ja ją skreśliłam. Ale ostatnio kiedy robiłam porządek z ciuchami i na nią natrafiłam pomyślałam ; czemu nie ?

Postawiłam sobie wyzwanie. 
Zalożę ją do szkoły. 
Na wejściu usłyszałam od kolegi ; a co ty się w zakonnice bawisz ?
Tym oto sposobem w szkole przetrwałam do 2 lekcji. W każdym razie próbowałam. 

Pozwólcie, że zapytam
 Was o zdanie . 
Co myslicie ?
Warto w niej drugi raz pokazać się światu ?;))













20 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna i idealnie dobrałaś do niej dodatki!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ogólnie ładna, ale (moje zdanie) osobiście za takimi nie przepadam. Tzn podobają mi się takowe u wysokich dziewczyn, ale sama bym takiej nie założyła. Ogólnie wyglądasz w niej spoko. I nie obraź się za mój komentarz, po prostu takowe mam zdanie i jest to tylko moja opinia.

    +Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://just-aulia.blogspot.com/
    Pozdrawiam i mokrego poniedziałku! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha przecież właśnie na waszym zdaniu mi zależy !;) dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  3. Moim zdaniem butki trochę nie pasują a tak to ładnie, super koczek ci wyszedł.
    Wspólna obserwacja? :D
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, mi się wydaje jednak nieco za duża dla siebie
    No chyba że ma taki fason ?:)
    A może byś ją skrociła do kolan ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam za nią 4 zł :D nie chcę płacić krawcowej .. chyba , że sama się w nią pobawie :D

      Usuń
  5. Ja mam podobną, tylko bardziej dopasowaną. Ogólnie ten typ mi się podoba, ale faktycznie troszkę Ci za duża, jesteś szczupła to powinnaś pokazywać swoje wdzięki ;) A kolega niech się puknie w czoło, bo ja tam zakonnicy nigdzie nie widzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) !
    podoba mi sie :)
    http://absolutdimension.blogspot.com/ zerknij jak bedziesz miala czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna sukienka! Skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka ładna i Ty też ładnie w niej wyglądasz :) Myślę, że po prostu ludzie są przyzwyczajeni do prostoty i normalności. Dla większości coś nowego lub innego od razu jest dziwne. A powinno być właśnie inaczej. Mi się bardzo podoba i ogólnie post na TAK ! :)

    pozdrawiam http://www.perspectivevista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo !!! :D zgadzam się z tobą w 100 % jeśli coś się wyróżnia, jest inne to w oczach polaków...od razu gorsze i..dziwne :D wyróżnianie się jest tak..nieprzyzwoite :D

      Usuń
  9. Jak dla mnie sukienka wygląda na tobie genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń