poniedziałek, 6 kwietnia 2015

NAJLEPSZE KSIĄŻKI !

HEJ :)

JEŚLI JESZCZE NIE WIECIE ( A NIE WIECIE, BO NIBY SKĄD?) JESTEM ZAKOCHANA W CZYTANIU. ZAKOCHANA W KAŻDYM ZNACZENIU TEGO SŁOWA, TAK NA DOBRĄ SPRAWĘ...SYPIAM Z KSIĄŻKAMI :D
POSTANOWIŁAM ZROBIĆ WPIS O NAJLEPSZYCH KSIĄŻKACH JAKIE CZYTAŁAM OSTATNIMI CZASY (BYŁO ICH WIELE WIĘC POSTARAM SIĘ OKROIĆ)
OGÓLNIE MOJA PRZYGODA Z KSIĄŻKAMI ZACZĘŁA SIĘ OD TYPOWYCH  ROMANSÓW. PRZECZYTAŁAM CHYBA WSZYSTKIE KSIĄŻKI W BIBLIOTECE Z DZIAŁU : DLA KOBIET :) GŁÓWNIE CZYTAŁAM O BAAAARDZO MĘSKICH MĘŻCZYZNACH I BAAARDZO NIEWINNYCH DZIEWCZYNACH :D KOCHAŁAM TO.. NAPRAWDĘ, ALE TO NIESTETY TROCHĘ ZNISZCZYŁO MI PSYCHIKĘ. ZAPRAGNĘŁAM BY MOJA RZECZYWISTOŚĆ STAŁA SIĘ ODZWIERCIEDLENIEM KSIĄŻEK, PRZEZ CO DŁUUUGO NIE MOGŁAM ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIA.
NO, ALE TERAZ TROCHĘ GUSTA MI SIĘ ZMIENIŁY (NIE DO KOŃCA, NO ALE...TROSZKĘ)

OTO ZDECYDOWANIE NAJLEPSZE KSIĄŻKI OSTATNIEGO CZASU !! :

NUMER 1

HOPELLES !

Opis książki : Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.
          Moja opinia : POOOOWALA NA ŁOPATKI, JAK DLA MNIE JEST BEZKONKURENCYJNA ! ZASKAKUJE I UCZY ! :)







NUMER 2

SERIA DARY ANOŁA

Opis książi : Ogólnie szukałam jakiegoś w miarę normalnego opisu tej seri ale.. nie ma.
No więc tak mniej więcej powiem o co chodzi. Książka jest totalnie fantasty, są tam nocni łowcy, wampiry, wilkołaki, demony, anioły i jakieś tam. ALE jest też miłość która ... jak się okazuje nie może istnieć. Miłość Clary i Jaca wydaje się miłością idealną dopóki wśród haosu jaki panuje dowiadują się , że są rodzeństwem. Ta informacja pociąga za sobą całą masę różnych zdarzeń..

Moja opinia : Cóż..wiele nocy nie przespałam z powodu tych książek, ta seria jest jedną z tych które odbijają piętno na naszym życiu, jest cudowna, pokazuje jak silna jest miłość i wiara w drugiego człowieka, praktycznie każda strona zaskakuje i... nie da się nie przeczytać . Gorąco polecam !!!




 NUMER 3

TRYLOGIA NIEZGODNEJ 

Opis książki : W  Chicago w świecie  społeczność jest podzielona na pięć odłamów, każda kształcąca konkretną cechę – Prawość , Altruizm , Nieustraszoność , Serdeczność  i Erudycja . W wyznaczony dzień każdego roku wszyscy szesnastolatkowie muszą wybrać odłam Chicago, któremu poświęcą się na resztę swojego życia. Beatrice wybiera między pozostaniem z rodziną, a byciem sobą – nie może mieć tych dwóch rzeczy naraz. Więc dokonuje wyboru, który zadziwia wszystkich, nawet ją samą. Podczas bardzo burzliwego wprowadzenia, Beatrice przemianowuje się na Tris i walczy o to, aby dowiedzieć się, kto naprawdę jest jej przyjacielem – i rozpoczyna romans z czasem fascynującym, a czasem doprowadzającym do białej gorączki chłopakiem, który dopasowuje się do ścieżki życiowej, którą obrała. Tris kryje także pewien sekret, taki, który ukrywa przed wszystkimi, gdyż została ostrzeżona, że jego ujawnienie może oznaczać śmierć. Odkrywa rosnący w siłę konflikt, który może zagrażać odkryciem stworzonej przez nią samą idealnej społeczności, w której żyje. Tris dowiaduje się również, że jej tajemnica może pomóc tym, których kocha… lub zniszczyć ją samą.

Moja opinia : W życiu żadna (DOSŁOWNIE ŻADNA) trylogia mnie tak nie zaskoczyła, pierwszy raz płakałam przy książce i pierwszy raz tak bardzo mogłam wczuć się w sytuację głównej bohaterki, polecam przeczytać, 
 nawet ze względu na głównego bohatera !!!


NUMER 4 

TRYLOGIA IGRZYSK ŚMIERCI

Opis :Katniss pochodzi z Dwunastego Dystryktu, jednego z najbiedniejszych regionów w państwie Panem. Kiedy jej młodsza siostra zostaje wylosowana do udziału w Głodowych Igrzyskach, corocznym turnieju organizowanym przez bezwzględne władze, Katniss zgłasza się, by zająć jej miejsce. Musi opuścić nie tylko rodzinę, której jest żywicielką, ale i Gale’a, który zdaje się  kimś więcej niż przyjacielem. Aby ich jeszcze zobaczyć, musi zwyciężyć w transmitowanych przez telewizję Igrzyskach. Przeżyć może tylko jeden uczestnik. Pochodzący z biednego dystryktu i nie szkoleni w walce Katniss i chłopak Peeta, w oczach widzów skazani są na porażkę. Igrzyska są jednak nieprzewidywalne. Między młodymi rodzi się uczucie, a odważna szesnastolatka rozpala w ludziach nadzieję na zmiany. Staje się symbolem buntu i walki z niesprawiedliwością. Jednak jeśli kiedykolwiek ma zobaczyć jeszcze rodzinny Dystrykt 12, musi dokonać rzeczy niemożliwych… 

Moja opinia : Książka zdecydowanie lepsza niż film, o tym nawet nie trzeba dyskutować, jest świetnie opisana relacja między Peetą i Katniss i z książki dowiadujemy sie jakie uczucia nimi władały..film w porównaniu do książki ? Totalne DNO

NUMER 5 

POWÓD BY ODDYCHAĆ

Opis : Gdy Emma wraca do miejsca, które nazywa domem, bo nie ma żadnego innego, o którym mogłaby tak myśleć, nigdy nie wie, co ją tam spotka. Tylko wyzwiska? A może bolesne uderzenia? Ile kolejnych ran i siniaków będzie musiała skrywać pod długimi rękawami?
Dlatego Emma nie ma przyjaciół i robi wszystko, by mieć jak najlepsze wyniki w nauce – marzy o dniu, w którym będzie mogła wyrwać się z tego piekła.
Tylko jedna osoba zna jej tajemnicę. Ale jest jeszcze ktoś, kto bardzo pragnie się do niej zbliżyć. Emma jednak za wszelką cenę chce tego uniknąć. Chociaż to rozrywa jej serce na kawałeczki.
Poruszająca historia o próbie normalnego życia za wszelką cenę… i o miłości, która pozwala w końcu zaczerpnąć powietrza.
Opinia : Porusza, dotyka i kruszy serce na 100000 kawałków. Polecam




To by było na tyle na dzień dzisiejszy :) a Wy ? Macie jakieś swoje ulubione książki ? Czekam na opnie i polecajcie, chętnie przeczytam coś fajnego !:)

11 komentarzy:

  1. nr 3 czytałam i jestem zauroczona tą książką <3 obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks very interesting ! Nice blog :)

    Follow me on GFC, I always follow back.
    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. IŚ i Niezgodną przeczytałam z zapartym tchem. I również ryczałam jak głupia po zakończeniu tej drugiej. Dary Anioła muszę koniecznie nadrobić, a pierwsza też wydaje się ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tych typowych opcji obserwacji, najlepiej przez opcje bloggera dodać do listy czytelniczej :) Ja będę tu na pewno zaglądać :)

      Usuń
  4. super blog!
    http://piaskowykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 2 jest super :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezgodna to słyszałam że dobra,reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń