wtorek, 14 kwietnia 2015

Turkus

Witam was kochani!

Wiosna zawitała już do nas na dobre.. przynajmniej taką mam nadzieję! Warto wymienić szare, czarne kolory na bardziej weselsze, jasne. Wraz z przyjściem w końcu cieplejszych i bardziej słonecznych dni zawitał również do mnie dobry humor! Dni wydają się jakieś lepsze ;)
Oto moja propozycja na wiosenny look. Nie wlicza się on do makijaży codziennych, ale myślę, że spodoba się wam jako makijaż okazjonalny ;)
Myślałam na tym by zacząć robić makijaże codzienne.. Takie które są szybkie oraz idealne np. do szkoły.C o o ty sądzicie?
Buziaki!








14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż i świetne zdjęcia! :) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne usta :)
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodziło ci o kolor ust ;) Bo usta jak dla mnie nie sa ok ;)

      Usuń
  3. Cudownie wyglądasz !
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny prosty lekki makijaz :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pomalowane oczy,
    pięknie współgrają z Twoim ubraniem *.*
    Bardzo podoba mi się stylizacja ! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Odwiedź, skomentuj, jeśli chcesz zaobserwuj :*
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbierasz na jakiś konkretny kolor czy biało czarne? Jade do Polski w następną niedzielę a tutaj w Anglii różowe, żółte, fioletowe, niebieskie i czerwone z najnowszej kolekcji pharela sa za jedyne 42F to jakieś ok 230zł sama ostatnio kupiłam żółto seledynowe i jade po różowe w tą niedziele. Jeśli byś chciała mogę kupić i wystawić Ci na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarno białe ! jeśli by były to.. bardzo bardzo chętnie !:)

      Usuń
  7. Fajny wiosenny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkus do Ciebie pasuje ;) jeśli chodzi o makijaż do szkoły to przydały by mi się jakieś propozycje ;P może coś zaproponujesz coś lekkiego i prostego ?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń