sobota, 18 kwietnia 2015

Coraz bliżej strachu.

Hej ! Helooo !

Już wkrótce matura..ale jak tu się uczyć kiedy za oknem takie słońce ?
Oceny w szkole powystawiane, więc całe dnie gramy w karty i się obijamy.
Pewnie gdy zostaną mi 3 dni do matury będę płakać , że nie wykorzystałam czasu wolnego na naukę..no ale czasem w życiu może być pod górkę nie ?:D

Ostatnio było u mnie wiele czerni , czas to chociaż troszeczkę zmienić ..
Więc dzisiaj zdjęcia...troszkę bardziej słoneczne..
Muszę korzystać, w radiu dzisiaj przewidywali śnieg na weekend no i znów się zacznie..trzymajcie mnie ..
















JAK WIDZICIE NA ZDJĘCIACH, POSTAWIŁAM NA KLASYKĘ. DENIMU , SZAREJ KOSZULKI I ZDECYDOWANIE MOICH ULUBIONYCH BUTÓW :)

JAK WAM SIĘ PODOBA ?:)

65 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, fajna stylizacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia, a w szczególności te drugie, jak podskakujesz :) ! i piękne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, zwykle nam takie nie wychodzą :D

      Usuń
  3. Z uśmiechem Ci do twarzy ! Pięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Drugie od góry jest genialne! :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. These photos are so cool !
    I just love them
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny luźny outfit:) ja już dawno po maturze, ale znam to uczucie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę ! też chciałabym być już po !! :P

      Usuń
  7. jakie swietne spodnie!!!! ;)
    ja za rok maturka, ale zazdroszcze konca szkoly! powodzenia! :*
    rowniez obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego zazdrościć, uwierz..straszny jest ten stres i świadomość tego, że nie potrafisz NIC..i NIC nie robisz by to zmienić haha :D

      Usuń
    2. haha zdaje sobie sprawe, że stres bo mój facet teraz zdaje i chyba stresuje się za niego bardziej niż on :D ale już będziesz to miała za sobą, a ja dalej muszę się meczyc! eeee tam, na farcie! ;)

      kochana mam tylko pytanko bo nie widzę Twojej obserwacji :)

      Usuń
    3. no właśnie! ja liczę na szczęście haha, nie tacy głupi jak ja zdawali ! :) obserwuje na 100% :)

      Usuń
    4. dokladnie ;) wiec powodzenia :)

      dziwne, bo kurde nie widze...

      Usuń
  8. świetne zdjęcia ! :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super:)

    zapraszam częściej..www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje ! Będę zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, takie radosne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A tam, co się miałaś nauczyć to się nauczyłaś przez te wszystkie lata, teraz na pewno dobrze zrobi Ci odpoczynek i zebranie sił do matury ;))

    A stylizacja bardzo fajna, taka lekka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cale cztery lata zbieralam siły !;) dziękuje Ci bardzo !;)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja! :) powodzenia na maturach ;)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia to będziemy stresować się maturą razem

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki i życzę powodzenia !;)

      Usuń
  15. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jakie genialne zdjęcia :D to na którym skaczesz jest takie pozytywne! świetnie wyglądasz :) ♥

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś piękna i taka promienna! Powodzenia na maturach!
    Zapraszam do mnie:
    www.thehiddenblonde.blogspot.com ❤
    Jeśli blog Ci się spodoba- zaobserwuj. Ja zrobię to samo ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to na którym skaczesz, jest mistrzowskie :) Powodzenia na maturze :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja Ci zazdroszczę tego czasu! Okres matury i wakacji, nim zaczęłam pierwszy rok studiów wspominam z łezką w oku, super było.
    Bije od Ciebie witalność, młodość, pozytywna siła.
    Zestaw prosty, ale ile ma uroku...

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna stylizacja !:*

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pozytywne zdjęcia! ;) buty i spodnie - świetne, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana matura to bzdura , wiem to z doświadczenia, więc się niczym nie przejmuj! :p Dasz radę. Zdjęcia sa mega - pełne energii, a stylizacja jak najbardziej w moim typie;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam nadzieje, ze dla mnie tez będzie bzdura haha. Dziękuje i juz zagladam do ciebie ;))

      Usuń
  23. You look amazing! I love the sneakers. Nice shots!
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice :) Have a great day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia na maturze!! :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, stylowa i wygodna :) Zdjęcia są mega!
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. boskie spodnie i buty, świetna stylóweczka!! :)

    OdpowiedzUsuń