sobota, 2 maja 2015

Czy warto planować?

Prawda jest taka, że kiedyś wszystko planowałam...moje życie wyglądało mniej więcej tak, że jeszcze nie miałam nic a zastanawiałam się co zrobić ze wszystkim.
Poznałam kogoś, nie wiedziałam jeszcze jakie ma marzenia, plany na życie , a już myślałam nad tym jakie imiona będą miały nasze dzieci. Byłam kobietą która uwielbiała tworzyć przyszłość zupełnie jej nie znając. Ogromnie się na tym zawiodłam, moja pewność rzeczy bardzo niepewnych spowodowała, że straciłam wiarę w siebie..
Postanowiłam już nic nie planować..no bo po co ? By kolejny raz narzekać na to , że nic się nie układa?
I wtedy musiałam uwierzyć w przypadek. Przypadkiem było to, że go poznałam, przypadkiem było to, że kochał to samo co ja, przypadkiem było to, że uświadomił mi jak bardzo nie znam siebie, przypadkiem było to, że nie potrafiłam złapać oddechu gdy na mnie patrzył...

z czasem zupełnie przypadkiem przestałam wierzyć w przypadki

Uwierzyłam w to, że nic nie dzieje się bez powodu, wszystko cokolwiek się dzieje ma jakiś sens. Ktoś złamał Ci serce?..nie bez powodu, uwierz mi, twoje serce jest teraz znacznie silniejsze. 













Sweter - SH (Atmosphere)
Spódnica - Bershka
Buty - The Office

48 komentarzy:

  1. Oj też kiedyś lubiłam sobie poplanować co nie co. Widziałam czyjeś nazwisko zamiast mojego, a los zrobił tak, że mężem został ten z którym od samego początku nic nie planowałam ;) Super wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, życie często zaskakuje...
      dziękuję !:)

      Usuń
  2. z tymi przypadkami to ciekawa sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzeczka :*
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuje tylko to co mam do zrobienia w sprawach biurowych, reszta to czysta kolej niewyjaśnionych przypadków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...czasem lepiej ich w żaden sposób nie tłumaczyć ;)

      Usuń
  5. śliczne, radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam planuje tylko czasem, a tak to spontan! ;)

    swietnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ciekawy tekst, i piękne zdjęcia do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem zależy od tego co mam planować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To co napisałaś jest tak niesamowicie mądre i takie prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię planować bo zazwyczaj kiedy planuję to na złość nic nie wychodzi. Świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja może często coś planuję, jednak wyznaję zasadę: nic nie dzieje się bez przyczyny. Zawsze tą zasadą kieruję się w życiu :) Świetne zdjęcia. Delikatne i dziewczęce. Pozdrawim x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Planowanie to strata czasu,lepiej mieć w główce tylko cel jaki chce się osiągnąć a droga dotarcia do niego i tak zmieni się w zależności od okoliczności. Wierz że masz a będziesz miał-takim mottem się kieruję;-) Piękne zdjęcia!

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywnie :))

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jak planuję, to nigdy nie wychodzi. Dlatego robię wszystko spontanicznie i tego się trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze. Spontaniczność jest piękna !

      Usuń
  15. Nie zgadzam się z tym, ze serce złamane jest silniejsze, nie jest! Serce złamane staje się wrazliwsze, ale nie oznacza to, ze jest silniejszym, ono jest słabsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się absolutnie nie zgadam z tym co ty mówisz ;) ale każdy ma inne doswiadczenia i trzeba to uszanować ;)

      Usuń
  16. Jejku jaki cudny jest ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  17. życie pokazuje, że nie da się wszystkiego zaplanować :P przedostatnie zdjęcie! ♡!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle to co lubię najbardziej! Świetna notka, super zdjęcia! Całość mnie zdecydowanie zainspirowała ;) Czekam na więcej, buziaki
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia! :) mają coś w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń