poniedziałek, 11 maja 2015

Kolorowo





Witajcie!
U nas na blogu mała przerwa z mojego powodu, także przepraszam was za te opóźnienia w postach ;)
Dziś przygotowałam dla was coś bardziej kolorowego, jestem ciekawa czy ktokolwiek z was odważył by się wyjść tak na miasto. Często widzę wśród kobiet makijaże w wersjach nude lub klasyczną czarną kreskę nad linią rzęs, niestety brak żywych kolorów na twarzach polek. Oczywiste jest, że nie każda zgodziłaby się paradować z żywą zielenią na powiekach wśród ludzi, bo prawdopodobnie nie czułaby się w tym dobrze, a przecież to w makijażu jest najważniejsze. Makijaż ma dodać odwagi i pewności siebie. Lecz nie bójmy się zamienić czarny eyeliner na np. śliwkową kredkę.. Różnica nie będzie aż tak wielka a na pewno wasz makijaż stanie się ciekawszy.








Do zobaczenia!

15 komentarzy:

  1. Jaki kolorowy ! :) cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wypad na zakupy może niekoniecznie ;) ale na letnią imprezę np. garden party jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba :) Lubię kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja też! A najbardziej przy sesjach zdjęciowych ;)

      Usuń
  4. super , taki leeeetni i kolorowy :)

    zapraszam Cie do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz , na letnią imprezkę -super :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorowe makijaże ale sama siętak nie maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo.. Nie umiem się przełamac by malować się tak codziennie

      Usuń
  7. Śliczny makijaż :) Ja jeszcze nigdy nie poszalałam tak z kolorami :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! piękna dziewczyna z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie uwielbiam hah ♡ śliczny makijaż

    shadesofblondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. do odpowiedniej stylizacji jasne,że bym się odważyła :) super makijaż! nie jest przesadzony, więc spokojnie mogłabym w takim wyjść :)

    OdpowiedzUsuń