poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nie myśl tyle, nie trzeba rozumieć wszystkiego.

Hej!
 Matura już za kilka dni.. ostatnia szansa na powtórki materiału właśnie trwa. Mimo tak pięknej pogody ja siedzę przy książkach i czytam opracowania.. wiem, że mogłabym spędzić ten dzień o wiele lepiej, lecz czasem warto się poświęcić, że tak powiem dla nauki ;)
Jestem właśnie na etapie paniki.. Boję się, że nie jestem dostatecznie przygotowana, boję się, że nie zdam, że coś pójdzie nie tak. Próbuję odgonić te myśli, lecz niestety nie wychodzi mi to zbyt dobrze.
Postanowiłam nie przejmować się tym. Nie będę wiedzieć... trudno. Nie ma czasu panikować, lepiej skupić się co warto jeszcze sobie przypomnieć. 

Dziś przedstawiam wam makijaż do szkoły/pracy/ po domu.. Często gdy rysuję kreske eyelinerem nad linią rzęs coś pójdzie nie tak.. jedna krzywo, druga grubsza wtedy sięgam po skośny pędzelek i po prostu rozmazuje eyeliner czarnym cieniem.. w rezultacie wychodzi taka przydymiona kreska. Jest to idealny sposób by zagęścić linię rzęs ;)


 







18 komentarzy:

  1. Świetny makijaż :)
    A matury nie masz co się bać! Nie jest tak strasznie jak się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne będe tak samo gadać jak już wszystko będzie za mną ;)

      Usuń
  2. też bardzo lubię w ten sposób robić sobie kreskę, przynajmniej nie jest taka nachalna :) chociaż normalną czyt. bez rozcierania też noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że się bardzo dobrze uczę, również jestem na etapie paniki . To jest straszne ! Ten stres .. Masakra, ale pewnie nie ma co się przejmować ;) Świetna kreska ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne nie ma czym się przejmować ;) również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Powodzenia na maturze! Rok temu przeżywałam ten sam stres i gdy już mam porównanie z sesją na studiach to śmiało mogę powiedzieć matura to bzdura :D Dasz radę! A makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! ;)
      Oj już dużo się nasłuchałam o sesji.. Ale tym będe się przejmować dopiero za rok ;)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie na maturze! :)
    A makijaż genialny! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! powodzenia życzę :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za maturke
    Makijaż naturalny bardzo ladny

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, bo stres to zły doradca, na pewno dasz sobie radę :) A makijaż bardzo mi się podoba, do twarzy ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń