wtorek, 21 kwietnia 2015

Wrażliwość

Nigdy się nie spodziewałam, że będę musiała to napisać...
Człowiek wrażliwy jest człowiekiem..słabym.
Świat i czas który płynie niesamowicie szybko, spowodował , że ludzie wrażliwi są .. gorsi.
Człowiek wrażliwy jest jak ranny jeleń w trakcie polowania ...
Ostatnio zderzyłam się z rzeczywistością która rzuciła mnie na łopatki, wydarzyło się w moim życiu coś co spowodowało łzy i cierpienie... Jako , że jestem jak ten jeleń, wrażliwa, sentymentalna i niesamowicie uczuciowa, płacz był dla mnie czymś normalnym, i uważam , że równie normalne w tej sytuacji jest to, że ktoś Cie pociesza, może nie chodzi o samo pocieszanie, chodzi o coś więcej, o bliskość i obecność.. wiecie, to uczucie , że ktoś przy was jest, bez względu na wszystko... stoi obok Ciebie i niech się świat pali..on zawsze będzie. Moje oczekiwania  jak zwykle zresztą były wygórowane. Okazuje się , że przez to , że jestem wrażliwa i jakoś tam coś wpływa na moje życie jestem..."histeryczką"która nie może twardo stąpać bo świecie..

Więc podsumowując :  Czy rzeczywiście w dzisiejszym świecie ostoją się tylko Ci którzy mają twarde serca i znieczulicę w oczach ? Czy w tym świecie zbudowanym na kłamstwach, kradzieżach, bólu i zniszczeniu jest miejsce dla ludzi którzy maja miękkie serce i wrażliwe dusze ?

















Spodnie - H&M
Bezrękawnik - SH
Marynarka - H&M
Buty - http://www.office.co.uk/

69 komentarzy:

  1. Śliczną masz tapetę na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Sympatyczne fotki, pełne optymizmu i stylizacja też radosna, czego życzę Ci jak najwięcej :) Ciekawy wpis, wierz mi ze są jeszcze ludzie wrażliwi i empatyczni (mogę się do nich zaliczać), ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Dobrze wiedzieć że człowieczeństwo walczy o byt!;)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Marynarka ma bardzo uroczy kolor :)
    http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i super napisany post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety lub stety należę do tych osób o miękkim sercu, ale myślę, że i miejsce dla nas dla takich ludzi znajdzie się w tym świecie pomimo wszystko. :)
    PS; bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko :) a co do tekstu- no niestety chyba same znieczulice przetrwają, też odnoszę takie wrażenie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje !;) tak...dzisiejszy świat rozczarowywuje

      Usuń
  7. Ja myślę, że wrażliwość jest potrzebna. Ale z umiarem, czasami niestety trzeba okazać się gruboskórnym. Mnie również urzekła tapeta jest śliczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już to wiem...i jak tu być teraz sobą ?;) dziękuje bardzo !

      Usuń
  8. Człowiek wrażliwy nie jest słaby. Jest bardziej podatny na cierpienie, na ból. Szybciej i łatwiej go skrzywdzić. Człowiek wrażliwy jest cudowny, bo dostrzega dużo więcej :)
    http://mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, ciężko jest być wrażliwym. Przez to nieraz jestem zbyt "zimna" w stosunkach z innymi ludźmi, właśnie po to, żeby nie okazać tej wrażliwości.
    Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że czasem trzeba udawać kogoś kim się nie jest ..

      Usuń
  10. Bardzo fajny klimat mają te zdjęcia :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama prawda. Ludzie wrażliwi mają mnóstwo trudności ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wiele prawdy jest w tym co napisałaś...
    ja jestem zbyt często za wrażliwa... co właśnie czyni mnie słabą. Staram się z tym walczyć, ale nie zawsze się udaje.

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze, bez względu na wszystko trzeba być sobą !:) powodzonka kochana !:)

      Usuń
  13. cudowne zdjęcia *_* przede wszystkim urocze tło :3
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znać <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjecia i dobrze zestawione elementy dzinsowej stylizacji- a bez wrażliwych ludzi świat bylby nie do wytrzymania. Pozdrawiam serdecznie.
    Ps.kosmetologii piszemy z dwomai na końcu. Ale to pewnie literówkia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są bardzo klimatyczne :)
    A co do znieczulicy... tak właśnie jest, jak masz miękkie serce to musisz mieć twardą dupe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrażliwość to bardzo ważna cecha.. niestety w obecnych czasach takich osób jest coraz mniej. Po drugie, wrażliwość niestety sprawia,że człowiek czasem jest po prostu słabszy - wiem to z doświadczenia. Jestem osoba bardzo wrażliwą, reaguje na wszystko z empatią i niestety nie zawsze jest mi łatwo.
    Stylizacja bardzo mi się podoba ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak mam, że jestem bardzo wrażliwa, łatwo ulegam emocjom, czasem nie potrafię powstrzymać łez i wielokrotnie czułam się fatalnie z tego powodu. Z jednej strony czasem zazdroszczę ludziom, którzy nie przejmują się wszystkim i wszystkimi dookoła, ale z drugiej strony, tak sobie myślę, że gdybym stała się taka jak oni to chyba straciłabym coś ważnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...wrażliwość tworzy wyjątkowych ludzi...

      Usuń
  18. Również jestem wrażliwą osobą, chodź czasem sobie myślę że nie warto trzeba spiąć poślady w niektórych sytuacjach chodź niestety jest ciężko :( Zdjęcia są świetne :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze byłam wrażliwa, co mogę spokojnie uznać za swoją wadę ;/
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tych zdjęciach :)
    uwielbiam taką delikatną kolorystykę.
    Bardzo ciężko wrażliwym i szczerym ludziom w tych czasach niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...jest ciężko. Ale to nic. Trzeba walczyć !;d dziękuje !;*

      Usuń
  22. Wrażliwość z jednej strony jest super bo możemy się bardziej otworzyć na drugiego człowieka, ale z drugiej troszke życie jest przez nią trudniejsze..
    Pięknie wyglądasz! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis, bardzo ciekawyy <3 a zdjęcia przesliczne

    Zapraszamy do sklepu znajdująego się po prawej stronie naszego bloga oraz zakupow w nim. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, ale wrażliwi mają gorzej. Wiem to po sobie, trzeba się wziąć w garść i być twardą. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie da się zmienić tego jacy jesteśmy.. możemy trochę poudawać, ale w środku zawsze będziemy tą małą, wrażliwą dziewczynką, która po prostu udaje przed wszystkimi, że jest silna . Cudne zdjęcia ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. takie sielskie te zdjęcia aż miło popatrzeć :) super pomysł ♡

    shadesofblondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń