piątek, 12 września 2014

Jak już mówiłam interesuję się modą, na początku ograniczał mnie strach przed tym co powiedzą ludzie..z racji tego, że mieszkam w małej miejscowości gadanie jest NIEUNIKNIONE.
Zawsze ogromne znaczenie miało dla mnie to co myślą o mnie inni..myślę, że z czasem dorasta się do tego by mieć na to wszystko olane..

Nie jestem osobą która ubiera się kontrowersyjnie czy jakoś nie wiem..staram się po prostu w tym wszystkim być sobą, przyznam że jeszcze mam blokady które nie pozwalają mi zupełnie dać ponieść się fantazji ,mimo wszystko walczę z tym i mam nadzieję, że ten blog pomoże mi stać się odważniejszą  !


Na początku po prostu MUSZĘ pochwalić się tym, z czego wszyscy się śmieją a w czym ja zakochałam się od pierwszego wejrzenia !

Przed Państwem...buty JuJu !*.*




Nie wiem jak wy ale ja to po prostu oszalałam ! Niech się śmieją, mówią cokolwiek...to moja nowa miłość .

                                                       Do następnego !:)

1 komentarz: