środa, 17 września 2014

Czerwone usta


Siemka!
Przedstawiam Wam mój pierwszy makijaż opublikowany na tym blogu! Nigdy wcześniej nie pokazywałam moich wypocin więc do profesjonalnych nie należy. Także poproszę o przymrużenie oczu na pare defektów(ze względu na to, że dopiero się uczę) acz kolwiek jestem otwarta na jakie kolwiek rady z Waszej strony! ;)
 `

Zauroczyła mnie szminka z Avonu, więc postanowiłam ją dziś na pierwszym miejscu..

Jak to zrobiłam?




1.Na samym początku nałożyłam baze pod cienie z avonu, pońniej zmatowiłam powiekę pudrem z L'oreala w odcieniu rose beige.
2. Cieniem z inglota nr. 365 podkreśliłam załamanie a  na całą powieke ruchomą położyłam brzoskiwniowy cień z paletki Sleek Au Naturel.
3.Eyelinerem z L'oreal rysujemy kreskę. Na początku przy samej lini rzęs a później wyciągamy kreskę ku górze by ładnie podkreślić oko.








4.Na koniec w wewnętrznym kąciku nałożyłam biały cień z paletki Sleek Au Naturel, lekko zaznaczyłam dolną powiekę brązowym cieniem z tej samej paletki oraz wytuszowałam rzęczy.


I jak Wam się podoba?




Do zobaczenia! ;)

7 komentarzy: